Tröttmössa NO 1

Lillstrumpa sover, jag har Riktigt tråkigt... Vart på promenad till Lidl, handlat lite. Hade hoppats på besök idag, men ja, kanske en annan dag?? Har städat också här hemma, dammsugit och plockat o donat och vikt tvätt. Så kul, Därimellan har jag lekt med Bianca så klart, hon har ätit potatis o palsternackspuré till lunch idag-det var gott!
Imorse skulle jag ha vart hos tandläkarn 8.30, men jag avbokade den, Orkade faktiskt inte-så passade det inte så bra med ät o sov tiden för Bianca... Blir lite svårt o sticka iväg-har ju ingen som kan passa henne heller...
Så jag fick en ny tid till mitten på Augusti.
Så har inte journalen kommit än heller!! Aaargh!
Jaja, vad är väl en bal på slottet???
Idag kommer Alexander!!
Ikväll ska jag iväg o storhandla på Maxi!
Igår var jag och solade-SÅ Skönt!
Nu, laga middag.....
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0