-Tvätta-

Äntligen Fredag!! Som att det spelar nån större roll egentligen... Men, Älsklingen blir ju ledig två dagar och det är ju super! Imorgon är det babysim också! Var ju inget förra lördagen, då det var Midsommar!
Vad gjorde ni på Midsommar? Här i Krillhölla var det uppehåll på regnet men det var ruggigt! Min Älskade Mor & Far var här och vi åt god mat! Jag hade egen marinerat fläskfilé, och helstekt den i ugnen med färsk timjan! Så meka jag ihop en potatisgratäng med massa vitlök, lite purjolök och grädde. Så vart det en enkel sallad med isberg, rödlök, paprika, gurka och tomat. Till den blev det KEN´S dressing-Ceasar! Ni behöver inte ens fråga om middagen var god, hahaha, den var klockren, älsklingen fick en grym matlåda också... Det var inga små fileér jag fick tag på!
Midsommar helgens lördag var vi iväg på 30 Års partaj, inte så mycket partaj för våran del då vi hade med både Alexander och Bianca. Men dem ska ju få gå få fest dem med. Vi blev kvar två timmar, han med att få i oss lite god mat och se Anders öppna massa fina presenter. Alexander var Självklart den som hjälpte Anders att öppna!
Dags o fixa lite frukost här, till Bianca, jag äter min lite senare när hon sover... Ha en trevlig dag ni alla! Jag ska försöka byta tvätt tiden tills på Söndag eller nåt! Har ingen lusst o springa In och Ut 153  gngr med Bianca i detta väder!
Så här Glamoröst är det inte att tvätta..........
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0